onsdag 30 april 2008

TÄVLINGSDAGS

Nu tycker jag det är tävlingsdags på Smycken by Emm!!!

2 priser finns att hämta i denna tävling som är mycket lätt att delta i! Bara att berätta om tävlingen på din egen blogg (om du har en, inte ett krav) samt maila ditt namn och mailadress till emmsdesign@hotmail.com.

Tävlingen pågår till 15 maj då vinnarna kommer dras av mig. Den som vinner meddelas sedan via mail och här på bloggen.

Trevlig Valborg önskar jag er alla!!!
...och glöm inte att besöka Emm´s Design för fler smycken till sommarens alla fester

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det är klart att det är ok att du länkar! Bara roligt! :)
Vilka fina smycken du gör.. Måste kolla vidare.. Men nu skriker maken att maten är klar.. Jag får nog äta lite först! :)

Ha en riktigt skön valborg!
kram

Astriid sa...

Det är klart att jag vill vara med.. :) Vad roligt! Du gör så ju så fina saker ;)

Anonym sa...

Vilka fina örhängen man kan vinna, jag ska absolut vara med i tävlingen!

Sabina sa...

MEN så kul, klart jag vill vara med=) Yejjj..
Kram//S