torsdag 29 juli 2010

Kaka och födelsedagsblommor

Nu har jag precis avslutat kvällens ena projekt - födelsedagsbukett till mormor. Har varit i Årsta och inhandlat diverse blommor och det som blev över "gav" jag till mig själv :-)
Nu ståtar de så fint i vår nya Hortuskruka från Svensk Tenn som vi fick i förlovningspresent.


Under semestern provbakade jag denna goding - vinbärskaka med kolatopping. Mycket god!

Har dessutom varit hos floristen och beställt min brudbukett - inga lätta val vill jag lova - men fint kommer det bli!

2 kommentarer:

marita blücher sa...

Hej Erika.
Tack själva för en trevlig pratstund - hoppas att ni hade en riktigt skön semester i Skåne. Underbar bukett och så spännande med bröllop !
Ha det så gott tills vi hörs eller ses igen.
Kram/Marita

Lina sa...

Hej!
Både buketten och kakan ser härliga ut! =)

Nej, de där med brudbukett är inte de lättaste! Men när man väl bestämt sig och man har den i handen är de så härligt! =) När gifter ni er???

Må så gott, Kram, Lina